חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאקארד קיימה כנס בנושא סליקה מאובטחת בתחום התיירות

פלאקארד קיימה את הכנס הראשון בנושא סליקת אשראי בענפי התיירות והאירוח. אל הכנס הגיעו עשרות מנהלי מחשוב של רשתות בתי המלון המובילים בישראל, ואנשי סוכנויות נסיעות ואתרי אינטרנט הפועלים בתחום.

יצחק גסנר, מנהל תפעול ולוגיסטיקה: "הטמעת פתרון הסליקה של פלאקארד מספקת מענה קל וחסכוני לחברות כדי להיערך לתקן PCI שיהפוך לדרישה מצד חברות האשראי במהלך שנת 2012. העובדה שנתוני האשראי נשמרים במערכות פלאקארד מעבירה חלק גדול מהאחריות לעמידה בדרישות המחמירות של התקן מבתי המלון אל פלאקארד, ועמידה בתקן היא ההתמחות שלנו".

עינב כהן, מנכ"לית סילברבייט, אמרה בכנס: "העברת הסליקה לפלאקארד תאפשר ללקוחותינו לעמוד מיידית בתקן ה- PCI ולבטל את השמירה של מידע רגיש במערכת המלון. מדובר במעבר שהוא קל למשתמשים ומשתלב בצורה מלאה בכל המאפיינים המתקדמים של מערכת אופטימה. במקום נתוני האשראי יישמר במערכות לקוחותינו רק קוד עסקה שישמש לכל פעולה מרגע החיוב, כגון בדיקת עסקה, אישור מוקדם, קבלת מקדמות ועוד, כמו כן הוספנו יתרונות נוספים לממשק זה שלא קיימים היום. לדוגמא בדיקה מיידית של כרטיס האשראי, קבלת תשלום מראש עבור כל ההזמנה בצורה אוטומטית ,מערכת לניהול אישורים מוקדמים ושימוש בהם ועוד. "

בכנס, שנערך בשיתוף קומסק, הציג משה ישי, מנכ"ל החברה, את הדרישות המחמירות של חברות האשראי מעסקים המבצעים סליקת אשראי: "כולם יהיו מחויבים לעמוד בתקן. יש כאלה שיעברו ביקורת בכל שנה ויש כאלה בכל חודש, ויש כאלה שרק יצטרכו להצהיר כי הם עומדים בתקן. שימוש ב- Virtual terminal חיצוני, כמו של פלאקארד, מפחית את הדרישות לרמה של מילוי טופס".

יועץ אבטחת המידע, רם פרס, נציג ויזה כאל, הציג נתונים והדגיש כי הנזק הממוצע לכרטיס אשראי כתוצאה מאובדן וגניבה של פרטים עומד על 700 ש"ח. "כאשר מדובר בכרטיס אחד זה לא נורא, כאשר מדובר בפרטים של מאות או אלפי כרטיסים הנגנבים ממחשבים של חברה – הנזק עצום".

פרס הציג כיצד הסכנה לעסקים גוברת כתוצאה משילוב בין הריכוזיות של נתוני האשראי במחשבי החברות לבין הקישוריות לאינטרנט שפותחת גישה קלה יותר אל הנתונים. פרס הציג את הקלות בה ניתן לגנוב קובץ אחד המכיל מאות מספרי כרטיסי אשראי, וכיצד הנתונים נמכרים לכל דורש בשוק השחור באינטרנט .כמו כן הובהר כי חברת ויזה כאל תדרוש עמידה בתקן PCI לעסקים בעלי אתר אינטרנט פעיל עד 31.3.12 ולכל שאר העסקים עד 31.12.12

בנוסף לנושאי אבטחת המידע, הציגה פלאקארד גם את מערכת הדוחות המקיפה שעומדת לרשות לקוחותיה, ומספקת אפשרות למעקב ושליטה צמודים על התזרים. לדוגמא, באמצעות הדוחות המקיפים, לקוחות פלאקארד ואופטימה המשותפים יוכלו לבצע התאמות אשראי כדי לוודא כי החיובים זהים לתקבולים.

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.