חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאקארד משיקה מודול סליקה ל- SAP 8.82

פלאקארד השיקה מודול לסליקת אשראי עבור מערכות SAP, התואם לכל גרסאות המערכת כולל גרסה 8.82. המודול מאפשר לארגונים לבצע סליקת אשראי ישירות מתוך מערכת ה- SAP, בצורה קלה ומהירה. המודול מציג ממשק מלא למערכת ה- SAP מאפשר ביצוע פעולות חיוב עבור נקודות מכירה, מוקדי שירות ומכירה, ותומכי מכירות, וכן ניהול שוטף של פעילות הסליקה.

כמו כל פתרונות הסליקה של פלאקארד, גם מודול ה- SAP פועל תחת תקן PCI Level I, המבטיח הגנה חזקה על נתוני האשראי של לקוחות הארגון, ומאפשר לארגון להגיע במהירות לעמידה בתקן.

מודול SAP מאפשר גמישות רבה לארגונים בזכות מאפיינים כגון עבודה בחלוקה למסופים או סניפים שונים הפעילים בארגון, סליקה באמצעות קורא מגנטי, התאמת שדות לצרכי העסק וזיהוי אוטומטי של כרטיס האשראי. בנוסף, המודול תומך בפעילות העסקית מגוונת באמצעות אפשרות לביצוע סליקה נדחית, או ביצוע חיובים חוזרים באמצעות תמיכה בטוקנים (tokens).

מערכת הדוחות המקיפה של פלאקארד מספקת יכולות שליטה ובקרה בסליקת האשראי עבור מנהלים בדרגים שונים בארגון. המערכת מאפשרת לקבל דוחות אודות פעילות סליקה יומית וחודשית, חיובים נדחים, וכן לבצע במהירות פעולות ביטול, חיוב ושידור.

למי שלא מכיר, פלאקארד חברת הסליקה החזקה בישראל לטרנזקציות כרטיסי אשראי לחברות, תאגידים ועסקיים קטנים.

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.