חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרסה חדשה לפלאגין הסליקה של פלאקארד לוורדפרס

פלאקארד הכריזה על גרסה חדשה לפלאגין הסליקה שלה למערכת ה- CMS הנפוצה בעולם, וורדפרס ולתוסף החנות הוירטואלית שלה WooCommerce. בגרסה החדשה של הפלאגין Woo Pelecard Gateway נכלל כעת מאפיין המאפשר לבעלי חנויות מקוונות לבצע חיוב אשראי חוזר בקלות, ולשפר בכך את יעילות המכירה ואת ההמרות של לקוחות חוזרים. בנוסף, הפלאגין מציע גם מודול של ריבוי מסופים, אשר תומך באתרים המשלב בין ספקים שונים.

"המסחר האלקטרוני מתפתח במהירות, והמוכרים ברשת מחפשים מאפיינים מתקדמים שיעניקו להם יתרון על פני המתחרים", אומר אסף אריאלי, מנהל צוות PeleTEAM, צוות התמיכה המוביל של פלאקארד. "המאפיינים החדשים של פלאגין הסליקה פותחו כמענה לדרישה שהגיעה מהשטח לגמישות גבוהה יותר, שליטה חזקה יותר, ותמיכה במודלים חדשים של מכירות".

המאפיינים החדשים מצטרפים ליתרונות המוכרים של סליקה עם פלאקארד, כולל מערכת דוחות מקיפה לשליטה בפעילות האשראי, שירותים משלימים כגון קבלה אלקטרונית, עמידה בתקן PCI DSS Level 1 וצוות התמיכה PeleTEAM.

מאפיין החיוב החוזר מאפשר ללקוחות לבצע רכישה מבלי להזין פעם נוספת את פרטי האשראי שלהם. כאשר לקוח חוזר לאתר הוא נכנס לחשבון האישי שלו, ומשם הדרך לרכישה מהירה מתמיד. פרטי האשראי מאוחסנים בשרתי פלאקארד המאובטחים, ובאתר עצמו נשמר רק מזהה המבטיח הגנה על אשראי על פי תקן PCI DSS Level 1. באופן זה גם הלקוח עצמו וגם בעל האתר נותרים בטוחים ומאובטחים. המאפיין מתאים במיוחד לאתרים המתאפיינים ברכישה חוזרת, כגון אתרים של ציוד משרדי, אתרים למכירת קפסולות לקפה או כל מלאי מתחדש אחר.

מודול ריבוי המסופים, המכונה גם מודול "קניון וירטואלי", מאפשר להפעיל אתר מכירות מקוון המרכז מספר ספקים נפרדים, כאשר כל אחד מהם מזוכה בנפרד בחשבון אשראי משלו, כאשר מתבצעת אצלו רכישה. כך לדוגמא, חנות אופנה גדולה, יכולה לרכז מספר מותגים שונים, להגדיר את המסוף של כל אחד מהם, וכך כל אחד זוכה לניהול עצמאי באמת, ללא תלות בחיוב מגורם מרכזי.

"WordPress היא כיום פלטפורמה מובילה להקמת אתרי מכירות עבור לקוחות קטנים ובינוניים המחפשים להקים ערוץ מכירה מקוון. נמשיך להשקיע ולפתח מאפיינים מתקדמים, במקביל לתמיכה בפלטפורמות פופולאריות נוספות, כגון Wix, דרופל, ו- OpenCart".

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.