חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש בפלאקארד: תמיכת וידאו צ´ט בסליקת אשראי והתאמות אשראי

פלאקארד, החברה המובילה של פתרונות סליקת אשראי והתאמות אשראי, הכריזה על הרחבה נוספת של אפשרויות התמיכה באלפי לקוחותיה עם ערוץ תמיכה בוידאו צ'ט.

ערוץ התמיכה החדש, שהוקם כחלק מהמחויבות המתמשכת של החברה לספק תמיכה רב ערוצית מקיפה, יאפשר לספק ללקוחות החברה הדרכה ויזואלית במהירות וביעילות, מכל מכשיר, עבור פתרונות החברה, בהם סליקת אשראי, מערכת דוחות מקיפה, פתרון התאמות האשראי המוביל בשוק ועוד. תמיכת הוידאו צ'ט מופעלת בלחיצת כפתור דרך קישור המופיע בכל עמודי האתר pelecard.com.

צוות התמיכה של פלאקארד, PeleTEAM, מתבסס על צוות של מומחים בתחום הסליקה בעלי ניסיון רב במתן שירות עבור כל תחומי הסליקה.

אסף אריאלי, מנהל צוות התמיכה,PeleTEAM: "אנו משקיעים רבות כדי להרחיב את אפשרויות התמיכה עבור לקוחות הסליקה של פלאקארד בכל מקום בו הם נמצאים. התמיכה בוידאו מהווה עליית רמה בנוסף לאפשרויות התמיכה ב- WHATSAPP,דרך צ'ט באתר וכמובן בפייסבוק, בטלפון ובדואר אלקטרוני. לקוחות מביעים שביעות רצון גבוהה מריבוי הערוצים, שמקצרים את הזמן לפתרון כל שאלה ובעיה עמה הם מתמודדים".

צוות התמיכה המקצועי של פלאקארד הוא חלק חשוב מפעילות פלאקארד, הידועה במחויבות שלה לאבטחת מידע עם תקן PCI DSS Level I, אספקת מערכת דוחות מקיפה לשליטה רחבה בפעילות הסליקה, ומגוון פתרונות טכנולוגיים לעסקים מתקדמים.

פלאקארד מספקת שירותי סליקה לנקודות מכירה במחשב או דרך מסוף, סליקה ניידת, סליקה לאתרי אינטרנט ועוד.

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.