חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סליקת אשראי באתר אינטרנט

עם התקדמות הטכנולוגיה והמעבר לעולם הדיגיטלי, תחום סליקת האשראי ופתרונות התשלום המקוונים הפך לחיוני לכל עסק. בפלאקארד, חברה המובילה בתחום פתרונות האשראי למעלה מ-35 שנה, אנו מתמחים בהקמת דרכי גבייה בקלות בהתאמה לצרכי העסק שלך. בואו נצלול בעומק לתוך הנושא.

למי מתאים השירות

בפלאקארד, שירותינו מותאמים לכל סוגי העסקים, מחנויות קטנות מסעדות ועד לארגונים גדולים כמו מלונות, עמותות, תחנות דלק ועוד.. אם אתה עסק שמעביר סליקה, פלאקארד היא הבחירה הנכונה בשבילך.

סליקה באתרים שונים

אנו מציעים שלל פתרונות שמתאימים למגוון פלטפורמות:

  • WooCommerce: מערכת הסחר האלקטרוני הפופולרית WooCommerce מאפשרת לך להקים חנות מקוונת בקלות על אתר בפלטפורמת WordPress . אנו מספקים שילוב מלא ומושלם עם WooCommerce עם פלאגין שפותח על ידי פלאקארד ומחובר בצורה מאובטחת לשרתי פלאקארד, כך שתוכל להקים דרך גבייה חכמה, מהירה ומאובטחת בקלות וידידותי.
  • Shopify: הפתרון שלנו מותאם לפלטפורמת Shopify ומאפשר חווית קנייה חלקה ללקוחות שלך.
  • Wix: אנו מציעים שילוב מלא עם פלטפורמת Wix, כך שתוכל להקים דרך גבייה חכמה ומאובטחת בקלות.
  • Magento: עם שילוב שלנו עם Magento, אתה יכול להיות בטוח שכל הפרטים שלך ושל לקוחותיך יהיו מאובטחים.

מה זה סליקה באמצעות iframe

ה-iframe הוא אלמנט בקוד שמאפשר להטמיע תוכן מאתר אחר באתר שלך. בתחום סליקת האשראי, סליקה באמצעות iframe מאפשרת לך להעביר את הסליקה מבלי להעביר את הלקוח מהאתר שלך לאתר שרת הסליקה שזה אומר, שאומנם הלקוח שלך ממלא פרטי אשראי באתר שלך אבל הiframe משמש כצינור מאובטח להעברת הפרטי האשראי של הלקוח לשרת מבלי שלאתר שלך יש אפשרות לקבל את פרטי האשראי, ובמקרה ויש לכם וירוס רדום או סמוי באתר או פריצות אבטחה לא ניתן להוציא את פרטי האשראי עכב פריצות אבטחה באתרכם, ככה שאתם מוגנים ובראש שקט.

סליקת מנויים חודשיים

במידה ואתה מפעיל שירות מנוי, פלאקארד מאפשרת לך לבצע גבייה אוטומטית חודשית מהלקוחות שלך, מבלי הצורך לדאוג לניהול המנויים.

3D-Secure

אנחנו מתמקדים באבטחה, ולכן אנו מציעים את שירות 3D-Secure, שהוא שיטה גלובלית לאמת תשלומים באשראי באינטרנט שפותר את הבעיה של הכחשת עסקאות באינטרנט, שימוש בפרטי אשראי גנובים וגם הגנה על תקיפות סייבר מסוג DDOS.

סליקה API

עם שירות סליקת API שלנו, אתה יכול להשתלב בקלות עם מערכת הניהול שלך, ולייעל את תהליך הגבייה עם ממשק התחברות לתוכנות של פלאקארד, אם יש לכם אתר שפיתחתם בעצמכם המציע שירותים שונים אתה יכולים לחבר את הסליקה באתר או תוכנה שלכם ישירות לAPI פלאקארד.

סליקה מחוברת ומשפיעה למערכות ניהול מלאי

אנו מאפשרים שילוב מלא עם מערכת ניהול המלאי שלך, כך שתוכל לעקוב אחר מכירות ומלאי באופן מרכזי.

לסיכום, פלאקארד היא פתרון הסליקה האולטימטיבי לעסק שלך. אנו מאמינים שבעזרת טכנולוגיית סליקת האשראי המתקדמת שלנו, נוכל לתמוך בעסק שלך ולעזור לך להתקדם למקום הבא. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולדון באיך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך להצליח יותר.

 

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.