חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאקארד השיקה תוסף סליקה עבור מערכות SAP Business One

פלאקארד, המתמחה בפתרונות סליקה וניהול אשראי, הכריזה על פתרון סליקה חדש עבור מערכות SAP. הפתרון, תוסף סליקה עם ממשק מלא למערכות SAP Business One, תוכנן ופותח מתוך הבנת הצורך של ארגונים בשוק לסליקה מהירה ויעילה יותר, לצד בקרה חזקה על פעילות האשראי ויכולות שיחסכו זמן ומאמצים. הפתרון מציג שדרוגים משמעותיים ביחס לפתרונות מדורות קודמים, החל מחווית סליקה משופרת המבוססת על ביצועים גבוהים וממשק רציף יותר עם מערכות SAP, ועד לאפשרויות סליקה מרחוק בניידים.

"אנו גאים להציג את הפתרון המתקדם לביצוע סליקה במערכות SAP. מדובר בפתרון מתקדם בהשוואה למה שארגונים מכירים עד היום, גם מבחינת היקף היכולות וגם מבחינת הביצועים", אומר אסף אריאלי, מנהל צוות התמיכה PeleTEAM בפלאקארד. "ארגוני SAP רבים ישמחו לגלות פתרון מקיף שעונה על צרכים רבים בארגונים, הכוללים בקרה על פעילות האשראי, ניהול ושליטה יעילים יותר וממשק ישיר לפעילות המתבצעת בסניפים מרוחקים או בשטח".

בין השדרוגים שמביא תוסף הסליקה לארגונים, נמצאת היכולת לבצע הזנה של מידע מורחב על העסקה כדי לאפשר דוחות מותאמים אישית למנהלי הארגון, מודול הוראות קבע ישירות מתוך מערכת ה- SAP והפקה של קבלות ישירות ל – SAP מכל מקום. יתרונות אלה מתווספים ליתרונות המזוהים עם פלאקארד – PeleTEAM צוות התמיכה המוביל של פלאקארד, והגנה חזקה על נתוני האשראי.

"שוק הסליקה בישראל עובר מהפכים רבים, וחברות מתחילות לחפש את הערך המוסף אצל ספק הסליקה שלהן. לאורך יותר מ-25 שנות פעילות, פלאקארד תמיד ידעה להוביל את הדרך לסמן את ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הסליקה, ולהביא אל ארגונים בכל הגדלים פתרונות יעילים ואמינים", אמר שלמה חורי, סמנכ"ל טכנולוגיות, פלאקארד.

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.