חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאקארד משיקה פתרון למכירות ניידות ב- SAP בשיתוף פעולה עם Liteuser

פלאקארד, מפתחת פתרונות סליקת וניהול אשראי לעסקים, ו- Liteuser, בית תוכנה לסביבת SAP, השיקו את פתרון הניידות Liteuser Edge, לניהול מכירות באמצעות מכשיר נייד על בסיס מערכת SAP Business One. הפתרון יתמוך בתהליך המכירה בשטח באמצעות העברת העוצמה של SAP Business One אל אנשי המכירות. במקביל המערכת גם תעצים את יכולת ניהול המכירות של המשרד האחורי בזכות קבלת נתונים מהשטח בזמן אמת, ותבטל טעויות אנוש הנגרמות מרישום ידני של עסקאות. חברת Liteuser פיתחה את הממשק ל- SAP Business One ואילו פלאקארד סיפקה את יכולת הסליקה המאובטחת.

Liteuser Edge מייעל את תהליך המכירה משלב ההכנה למפגש עם הלקוח ועד לסגירה מוצלחת של מכירה. באמצעות הפתרון, איש המכירות של הארגון הפועל בשטח מחזיק בכף היד קטלוג מעודכן עם מחירים ומלאי, וכך הוא יכול להציג ללקוח מידע (אונליין או אופליין) – ללא צורך ליצור קשר עם המשרד האחורי לבירורים. בנוסף הפתרון מעניק לאיש השטח יתרון במכירות בזכות הצגת נתוני הלקוח, אשר יכולים לשמש אותו לבניית ההצעה הטובה ביותר ללקוח. בסופו של תהליך המכירה המוצלח, איש המכירות מסוגל לבצע במקום חיוב של הלקוח דרך הנייד וישירות אל מערכת ה- SAP Business One. הסליקה מאובטחת על בסיס תקן PCI Level I, המבטיח כי נתוני האשראי של הלקוח אינם נשמרים כלל במכשיר הנייד של המשתמש, ומועברים באופן מוצפן אל שרתיה המאובטחים של פלאקארד.

"מעבר ליתרונות המידיים של נגישות למערכת SAP Business One מכל מקום, Liteuser Edge גם מוסיף למיתוג החברה כמתקדמת וחדשנית", אמר אייל הרסון, מנכ"ל Liteuser. "יחד עם פלאקארד הצלחנו ליצור פתרון שלם ומשתלם מאוד לחברות המפעילות אנשי מכירות בשטח או נקודות מכירה ניידות".

"הפתרון מביא את העוצמה של SAP Business One אל השטח בצורה הקלה והנוחה ביותר – אל המכשיר הנייד של איש המכירות", אמרה נירדית עמר, פלאקארד. "לקוחות פלאקארד שבחנו את הפתרון הביעו שביעות רצון גבוהה מהתוצאות המהירות, והמשובים מאנשי המכירות עצמם היו מצוינים. כעת אנו משיקים את הפתרון לכלל הלקוחות מערכת הניהול המצוינת SAP Business One".

לקוחות אשר יאמצו את הפתרון יזכו גם ליהנות מיתרונות סליקת האשראי עם פלאקארד, אשר כוללים צוות תמיכה מוביל, מערכת דוחות מקיפה, יכולות סליקת אשראי מתקדמות באינטרנט ופתרון התאמות אשראי איכותי.

את היתרונות הקיימים של פתרון Liteuser Edge ניתן גם להרחיב באמצעות הוספת מודולים כגון, בניית טפסים ייעודיים כמו טופס הזמנה או תעודת משלוח, ניהול מסלולים ופגישות לאנשי מכירות, תמיכה בקורא בר קוד למכירה של מוצרים פיסיים, שליחת עותקים בדואר אלקטרוני או הדפסה של קבלות וחשבוניות במדפסת ניידת.

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.