חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסופון אשראי

למה עסקים צריכים מסופון אשראי?

החשיבות לתת ללקוח את האופציה לשלם באמצעות כרטיס אשראי הרחיבה את אפשרויות התשלום. אם בעבר בעלי עסקים גבו כסף במזומן, צ'קים או העברות בנקאיות, אפשר להוסיף אופציה של סליקת אשראי לעסקים ע"י מסופון אשראי. אופציה זו מרחיבה את קהל היעד שלכם. מה זה מסופון אשראי? , למה בעלי עסקים צריכים אותו? ולמה דווקא כדאי לעבוד עם המסופונים של פלאקארד? את כל התשובות תוכלו למצוא במאמר הבא.

מה זה מסופון אשראי?

מסופון אשראי הוא מכשיר נייח או נייד, שנמצא בבית העסק ומאפשר לבעל העסק לבצע עסקאות באשראי. המכשיר יודע לבצע חיובים וזיכויים ומדפיס ספח ביום העסקה. 
חשוב לבדוק שמסופון האשראי תומך בכל כרטיסי האשראי הקיים בשוק. מסופון כזה מתאים לעסקים הרוצים לקבל עסקאות אשראי במהירות, בביטחון וביעילות.

אילו מסופוני אשראי מתאימים לעסקים?

  • מסופון אשראי נייח – זהו מכשיר סליקה שנמצא בבית העסק ומחובר למקור מתח כל הזמן. המכשיר מגיע עם גליל נייר גדול, וטוב לעסקים המבצעים עסקאות אשראי, ולא צריכים לחייב את לקוחותיהם מחוץ לעסק.
  • מסופון אשראי נייד – זהו מסופון דומה למסופון הנייח, אבל בתוכו מותקנת סוללה נטענת ואפשרות להכניס כרטיס SIM. שתי תוספות אלו מאפשרות לנו להתנייד עם מסופון זה בכל מקום.
  • מסופון פינפד – מסופון פינפד נועד לחבר לקופה רושמת או אפליקציה. אין באפשרותו את היכולת לעבוד עצמאית, ומשמש כקורא כרטיס אשראי. זהו אמנם מסופון מאוד חכם, התומך בעבודה בתקן EMV, אבל הוא עדיים זקוק לתוכנת סליקה חיצונית על מנת להפעיל אותו.

למה בעלי עסקים צריכים מסופון אשראי?

כיום פעולת של סליקת אשראי לעסקים הינה פעולה יום יומית בכל עסק גדול או קטן. שוק אמצעי הסליקה מציע מגוון רחב של פתרונות סליקה לעסקים. לא פעם בעלי עסקים מתקשים לבחור את המכשיר סליקה שהכי מתאים לאופי העסק שלהם. 

התאמת מסופון האשראי שיתאים לעסק שלכם צריך לכלול מספר דברים:

  • התאמת מסופון אשראי לפי אופי העסק שלכם
  • האם חיובי האשראי מתבצעים בנקודה אחת או יותר?
  • האם ישנם אנשי מכירות?
  • מה מספר פעולות הסליקה שקורה כל חודש?

למה דווקא כדי לעבוד עם המסופונים של פלאקארד?

חברת פלאקארד מספקת מספר סוגי מסופונים התומכים בתקן EMV (תקן האבטחה המתקדם בעולם). מסופוני החברה הינם מהמתקדמים טכנולוגית. החברה דואגת כל הזמן לדאוג לפיתוחים חדשים שיתאימו לכל סוגי אפשרויות הסליקה שקיימות. 

תוכלו לסמוך על מקצועיותם של עובדי החברה שיתאימו לכם מסופון אשראי שמתאים בדיוק לאופי העסק שלכם. הבחירה תתבצע לפי חלק מהקריטריונים שהוזכרו למעלה. 

סיבות נוספות למה לבחור בשירותי החברה:

  • לחברתינו יש 30 שנות ניסיון בתחום.
  • צוות מוביל של מומחים לתמיכה.
  • ממשקי סליקה לכל תוכנות הניהול המובילות. 
  • מערכת דוחות והתאמות אשראי מובילות.

לסיכום, מאמר זה סקר אחר מסופון אשראי, אילו מהסוגים הקיימים הנפוצים מתאים לעסק ולמה כדאי לכם לבחור בנו כחברה שתספק לכם שירות על המסופון שתקנו מתחילת התהליך ועוד סופו.

השאירו כאן פרטים ונשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ בחינם.

 

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.