חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל פיי

מה כולל שירות אפל פיי?

עד לא ממזמן אם היינו רוצים לשלם היינו משלמים בצורות שונות כמו: מזומן, סליקת כרטיס אשראי, צ'קים או הוראת קבע, היום המצב שונה. העידן הטכנולוגי מביא עימו גם שינוי בצורה שבה אנו משלמים כאשר אנו ניגשים אל המסופון בקופה. זה התחיל ביכולת לעשות העברות בנקאית דרך האפליקציה של הבנק ולאט לאט נכנסנו אל עידן הארנק הדיגיטלי. זוהי טכנולוגיה המאפשרת לנו לשכוח משיטות התשלום הישנות, ולעבור לשיטות התשלום החדשות כמו: אפל פיי. אפל פיי הוא שירות תשלומים וארנק דיגיטלי מבית אפל, ועליו מאמר זה ירחיב. המשיכו לקרוא כדי להכיר את שירות זה וכיצד הוא משתלב במערכותיה של פלאקארד.

למי מתאים השירות?

השירות מתאים לכל בית עסק שבו מתבצעת גביית תשלום דרך כרטיסי אשראי. רבים מבין הלקוחות משתמשים במכשירים מבית אפל, ומוצאים את התשלום דרך Apple Pay כנוח ומהיר. על כן, מומלץ לכל בעל עסק או חברה שגובה תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, להציע ללקוחותיהם את האפשרות לבצע תשלום גם דרך Apple Pay. האפשרות הזו עשויה להרחיב את מעגל הלקוחות ולשפר את חווית הקניה בבית העסק.

שירות אפל פיי

אפל פיי הינו שירות תשלומים מבית אפל, שדרכו ניתן לשלם באמצעות כל מכשיר מבית אפל כמו: iPhone, Apple Watch, iPad ומחשבי Mac. שירות זה דומה לאפליקציות כגון: ארנקים דיגיטליים. 

האפליקציה מותקנת על האייפון, ומקושרת אל כרטיס האשראי. התשלום מתבצע דרך כרטיס אשראי שהמשתמש מכניס למכשיר, לאחר מכן הוא מצמיד אותו אל הקופה או המסופון. המסופונים בתקן EMV מזהים אותו, וכך אין צורך בשימוש בסליקת כרטיסי האשראי

מכיוון שאפל הינה מערכת סגורה, היא לא עובדת עם מערכות הפעלה אחרות, וכך גם החומרה שלה. רק מי שבעל מכשיר השייך לאפל יוכל להנות משירות זה. 

עד כמה בטוח השירות של אפל פיי?

אפליקציית Apple Pay מספקת למשתמשים חוויה עליונה בתחום התשלומים הדיגיטליים. דגש ראשי נמצא על בטיחות הפרטים של הלקוח, על ידי שמירה על פרטי התשלום בצורה מוצפנת ובטוחה. כמו כן, חוויית השימוש באפליקציה פשוטה ואינטואיטיבית, ומאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים בקלות ובמהירות רבה.

אחד היתרונות הבולטים של Apple Pay הוא היכולת לבצע תשלומים דרך הארנק הדיגיטלי במכשיר, בכך שהמשתמש פשוט מקרב את המכשיר למסוף הסליקה, מה שמאפשר עבורו נוחות ומהירות בביצוע התשלום. הנוחות הזו משפרת את חווית הקנייה ומעודדת שימוש תדיר יותר בשירות.

בנוסף, Apple Pay מציעה מגוון רחב של אפשרויות תשלום, מה שמאפשר ללקוחות לבחור את שיטת התשלום הנוחה להם ביותר, וכן לנהל את כרטיסי האשראי והחשבונות שלהם באופן יעיל ומרכזי.

שילוב של בטיחות גבוהה, נוחות שימוש, ומגוון אפשרויות תשלום, הופך את Apple Pay לאחת מהאפליקציות המועדפות ביותר בתחום תשלומים דיגיטליים, ומספקת ללקוחות פתרון מקיף לצרכים שלהם בתחום זה.

התאמת שירות אפל פיי בחברת פלאקארד

חברת פלאקארד מביאה עימה כ-35 שנות ניסיון מרובות בתחום פתרונות סליקת אשראי לעסקים, מה שהופך אותה למובילה בתחום. עם הכרזת ההשקה של שירות Apple Pay בישראל, הפקדה על חברת פלאקארד את המקדמה לפיתוח פתרונות מתקדמים המאפשרים סליקה חלקה ונוחה דרך כל מסוף סליקה בבעלות לקוחותיה. החברה מתמקדת בלספק פתרונות סליקה מהפכניים, שמטרתם לספק ללקוחותיה חווית סליקה נוחה, מהירה ובטוחה. בכך, פלאקארד מבטיחה ללקוחותיה שהם יוכלו להמשיך ולהתמקד במהות העסק שלהם, בעוד התהליך הטכנולוגי מתנהל באופן חלק ואפקטיבי.

פלאקארד מציעה מגוון שיטות סליקה, כולל דרך Apple Pay ובאמצעות מכשירי סליקה שונים. אין צורך להרגיש שהתהליך טכני ומסובך – פשוט התקשרו אלינו ונציגינו יטפלו בכל הפרטים בשבילכם. אנו כאן כדי להפשיט את התהליך ולוודא שתוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – הלקוחות שלכם.

מהם היתרונות בעבודה עם חברת פלאקארד?

  • צוות התמיכה PeleTEAM – צוות התמיכה הידוע של חברתינו ילווה כל לקוח לסליקה נכונה עם כל היעד והניסיון הרחבים בתעשייה.
  • מערכת דוחות לשליטה מלאה – בעזרת מערכת הדוחות המקיפה שלנו אתם יכולים לדעת בכל רגע מה מצב הסליקה ולנהל את כל המסופונים שברשותכם.
  • פתרון בקרת אשראי – בנוסף מערכת בקרה עבור עסקאות באשראי פתרונות לכרטיסי האשראי המוביל בישראל, חוסך לארגונים שעות של עבודה בכל חודש ומונע טעויות יקרות.

לסיכום, שירות אפל פיי הינו ארנק דיגיטלי מבית אפל בדומה למי שיכול להשתמש בשירות זה הוא משתמש בעל מכשיר מבית אפל.
מרגע ששירות זה יצא בישראל חברתינו התחילה לעמול על פתרון בשביל ששירות זה יהיה זמין לכלל לקוחותינו. רוצים להצטרף ולשמוע עוד פרטים? השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ בחינם.

 

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.